דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא מוצאים שמות לילדים? 

מאת    [ 26/04/2011 ]

מילים במאמר: 600   [ נצפה 2994 פעמים ]

החתונה מתקרבת? איפה עדיף לעשות זאת? הגיעה העת לקרוא ולהבין את הדברים שצריך לדעת בנושא אירועים בלתי נשכחים... את מוזמנת להתרשם מענף החתונות והאירועים: אולמות אירועים, עיצוב אירועים ושירות בר!

כבר מצאתם אולם לחגוג בו?

הפרט החשוב ביותר שצריך לחשוב עליו, הוא לא אחר מאשר המקום בו יתקיים האירוע. אולי זה יהיה אולם ארועים, ויכול להיות חוף הים. רק בתום החלטת המקום בו תחגגו את החתונה, זה אפשרי להחליט על תאריך הארוע, קונספט הארוע ולבחור את הפרטים הקטנים שיעזרו להפוך את ערב החתונה לחוויה חיובית. לא חושבים שהגיע הזמן לערוך את הארוע?

כיצד עושים בחירה של אולם חתונה? לא מוצאים שמות לילדים?

מרבית הזוגות יכולים להתלבט לא מעט זמן לפני שהם מחליטים, וזה לגיטימי. אולמות אירועים נבדלים בכל מיני פרמטרים; כמות האורחים המירבית, התאורה, אופן הגשת האוכל ולבסוף המיקום הגיאוגרפי. רצוי מאוד לדעת מה באמת אתם חולמים להרים, זה יעזור לכם בחיפוש אחר גן האירועים המושלם…

כאשר מגיעים לגני אירועים בכדי להתרשם מהמקום, יש לשים לב לפרטים אלה: האם האזור נראה הגייני? האם המרחב בכלל יתאים לכל האורחים? כמה בדיוק נותני שירות מסתובבים במקום? איש אינו מעריך אוכל מלא חיידקים או, למשל, שירות גרוע... ע"מ למנוע תקלות בזמן ערב הארוע, חובה לשים לב שאתם שואלים את השאלות הגדולות!

על טעויות משלמים ביוקר!

את היום הגדול תערכו רק פעם אחת בחיים (זו לפחות השאיפה...), בדיוק מהסיבה הזאת פה זה לא מקום לטעויות. חייבים לדעת איך מתכננים את החתונה? מומלץ לא להסכים להתפשר על פרטים חשובים! לדוגמא, בהנחה ואתם חולמים על מיקום חתונה רומנטי, אז אתם זכאים לקבל זאת…

אז מה עושים מכאן?

בהנחה וסוף סוף מצאתם אולם אירועים - ניתן להתחיל לחשוב על הדברים האחרים. למשל, סוג של עיצוב שולחנות מקצועי... אם עוד לא שמעתם שקיים כזה דבר, אז זה בעצם אמנות לכל דבר. עם כמה מקצוענים אמיתיים שיש להם מעט ניסיון בעבודת עיצוב ודקורציה, אתם יכולים לגרום לכך שהאירוע שתחגגו יהיה הכי מקסים ובלתי נשכח. בעזרת שימוש בשולחנות יפים, רק כדוגמה, אפשר בלי בעיה לשדרג את את סביבת האירוע. האורחים שלכם שיגיעו לאירוע יחושו ממש מההתחלה שהדיבור הוא על אירוע מעולם אחר והם יבלו בצורה שכנראה עוד לא יצא להם מעולם... לא שווה?

רק לאחר שסימתם לתכנן את העיצוב, באפשרותכם לדאוג לפרטים אחרים…

לכולנו ודאי יצא מתישהו להיות נוכחים בחתונה של חברים. ארועים שכאלה נראים לרוב בנאליים - אוכל על מקל, וודקה זולה ותאורה זולה. אם השאיפה היא לארגן אירוע מזן שונה, ישנו צורך בטיפת תכנון וחדשנות. כך, יספרו על החתונה שלך במשך חודשים... עדיין לא השגתם שמות לתינוקות?

מה עושים עם האוכל?

עבור אנשים מסוימים הדבר המעניין ביותר הוא האוכל בחתונה. בחירת הקיטרינג שלכם בהחלט תשפיע על החוויה מאותו אירוע, בגלל זה בכלל לא מומלץ להקל ראש כאן. אז באמת מומלץ לבחור אך ורק באוכל באמת משובח וצלחות לא קטנות מידי. איש אינו רוצה לצרוך אוכל זול או, למשל, אחד שבא בצלחות קטנות. ראוי מאוד להוציא כמה שקלים על מנת שהאוכל שתקבלו יהיה עשוי טוב ומספק!

צריכים להשיג ברית? תקליטן עוד לא הצלחתם למצוא?

אחרי שפיטמתם את כלל האורחים, רצוי גם להעניק להם בידור, ויש לא מעט דרכים לעשות זאת. עם מה מתחילים? לא ניתן להעלות נושא כמו הילולה מוצלחת בלי בכלל לדבר על תקליטנים. לא בא לכם לקרוא לאיזשהו דיגיי מקצועי? עם אחד כזה אתם יכולים להרקיד ולהקפיץ את האורחים לאורך הלילה... כל שנשאר לכם זה לבחור ולהיסגר על סוג מוזיקה שאתם רוצים, ואת השאר התקליטן יעשה בשבילכם.

עם שפע האינפורמציה שכאן, ארגון והרמת אירוע מוצלח יהיה פשוט מאוד... לעצות וקריאה מעמיקה יותר - תיכנסו לאתר http://www.skyearth.co.il/. שתהיה חתונה טובה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב